3.20.2014

Do not waste your time, you do not need to advertise

Moze ktos bedzie wiedzial co takiego oznacza tytul. Sądze jednak, ze pewna część osob ktore mnie nie odwiedzają wiedziec nie będą. Powiem krotko; druga część mowi o nie reklamowaniu się. Jeśli piszesz komentarz zachęcający do odwiedzenia to moze ewentualnie byc, ale cos takiego; obserwacja za obserawacje nie wchodzi w grę. To juz na pewno pewne, ze cię nie odwiedze. Jak moj blog ci się podoba; super, jesli chcesz na niego czesciej zaglądac i dostawać fajne info na jego temat zapisz sie do blogosfery, inaczej bedę wiedziała, że piszesz to przelotnie.
Niestety, wiele osób <może ty?> czytając tego posta na tym oraz zapewne innym blogu na którym on się pojawił mowi; Kit. Nie zna mnie, co mnie to obchodzi. Będę pisał/ała co mi się podoba.
To nawet nie jest smieszne. Robiąc to, pokazujesz że wobec calej populacji bloggerów jestes kimś, komu zalezy tylko na osobach podłączonych do witryny oraz liczbie wyswietlen. Rozumiem, mi tez na tym zależy ale nie aż tak żeby od razu pisać obserwacja=obserwacja, jasne moge zaobserwować osobe, która mnie pierwsza zoobserwowala, bo to znak , ze cos w tym moim blogu ciekawego jest. Uwaga! <taka na koniec>
Jeśli do 22 marca w konkursie nie weźmie udziału co najmniej pięc osób zostanie on przerwany.\


PS: Widzę, że z każdym dniem wyswietlen jest więcej ale nie ma stałych obserwatorów. Bardzo mnie ta pierwsza informacja cieszy natomiast drugi fakt po prostu rozbraja. Jeśli tak bedzie nadal zawieszę bloga. Smutno mi to pisać , bo myslałam że pisząc ciekawie będę przyciągac ludzi kreatywnych co nie lubią nudy (...) Teraz widze , ze sie myliłam : /

Przepraszam za blędy ale mam coś z kompem. 

18 komentarzy:

  1. też nie lubię komentarzy typu "obserwacja za obserwacje"

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W stu procentach się z Tobą zgadzam. Nie cierpię tego typu komentarzy:/



    http://patricia-paatricia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się :)
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Wpadniesz do nas i poklikasz w linki do Sheinside i baner choies to dla nas bardzo ważne.
    http://www.nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/03/sheinside.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się.
    kolorowe-ciuchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ! :) Bardzo mi się podoba,ładnie tutaj u Ciebie :)
    Zapraszam do mnie,już jest nowy post :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założę się że nie przeczytalas tego posta tylko odruchowo wpisałaś komentarzyk. ;/ Takich osob nie odwiedzam.

      Usuń
  7. świetny post :) wpadłam przypadkiem i zostaję na dłużej.
    by-mandyrainbow.blogspot.com
    wpadnij i zostaw po sobie ślad
    obserwacja = obserwacja (jeśli zaobserwujesz powiadom mnie o tym w komentarzu)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny blog! :) Będę tu zaglądać :)

    Zaobserwujesz mojego bloga? Zrobię to samo! :) --> http://c0nfident.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, mnie strasznie wnerwiają komentarze reklamowe. Ja owszem komentuję blogi, staram się regularnie, no ale błagam... nie piszę tego samego komentarza pod każdym postem licząc, że to nie zostanie wykryte. Wolę przeczytać post i napisać konkretny komentarz <3

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też denerwują blogerki, które wchodzą w kilkadziesiąt blogów i zostawiają jedne komentarz myśląc, że nikt się nie skapnie.
    Co do ostatniej części postu, nie rezygnuj tak łatwo. Pewne jest, że na początku nie osiągniesz nie wiadomo jakich sukcesów, musisz być cierpliwa, bardzo cierpliwa. Komentuj blogi innych i zostawiaj link do siebie, na pewno ktoś wejdzie. Powodzenia! ;*
    http://aliqque.blogspot.com/ <---- Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziękuję ♥ Zobaczę jak tam u ciebie :)

      Usuń
  11. Jestem pod ogromnym wrażeniem czytając twoje posty. Są takie przemyślane. Do tego ten śliczny wygląd bloga. Naprawdę masz zadatki na prawdziwą blogerkę.
    Może masz ochotę na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu
    http://redwineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie piszę reklamujących komentarzy, też nie lubię takich komentarzy.
    Czytam twojego bloga niestety nie mogę go zaobserwować ...czemu? Nie wiem....Wyskakuję mi ciągle jak chcę kliknąć dołącz do witryny przepraszamy ale nie możemy zrealizować twojego żądania .... spróbuj później. Może ktoś mi odpowiedzieć na ten komentarz i wytłumaczyć co z tym zrobić :c Nie mogę nikogo obserwować :((
    Zapraszam również na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj ;/
    http://myworldpati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. twoje posty są cudowne!

    http://h-ss-s.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny wpis :) super blog !!!
    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nawet najmniejszy komentarz sprawi, że się uśmiechnę♥
PS: Krytyka czasami też jest potrzebna.