3.19.2014

Adventure movies are not bad ♥


Heej.
Kartkówka z biologii się <mam nadzieje> udała się. Pani była dość wyrozumiała i dała 'w miarę' proste zadania. Nie mam bladego pojęcia dlaczego, ale ubóstwiam filmy przygodowe.
AT HOME- Ostatnio przewinął mi się przed nosem świetny film. O Białym Domu.  Napadzie na Biały Dom. Później podam tytuł oraz recenzję.
MY PLANS- Myślałam ostatnio nie tylko o zakładce DIY ale i o zrobieniu konkursu. Wymyślilłam na początek taki mini konkurs, a oto i on:

 Wygraj post promujący!

Taak, post promujący! Jeśli chcecie go wygrać musicie wykonać następujące zadania:

♥ Zaobserwuj mojego bloga.

♥ Napisz co najbardziej podoba Ci się w okresie wiosennym?

♥ Napisz jakikolwiek numerek od 1 do 20.

Wyniki już 29 marca! Śpieszcie się bo 'oferta' nie trwa wiecznie :) 
PS: Uwaga! Pod uwagę będzie brana odpowiedź na pytanie " Co najbardziej podoba Ci się w okresie wiosennym, plus  wylosowana liczba  :) 

Good Lack!- Powodzenia!

3 komentarze:

  1. ciekawy konkurs i post mnie cieszy ciepło, kwiaty przyjemny zapach i blask słonca i to ze coraz blizej do lata! <3
    zapraszam do mnie na post licze ze sie troche usmiechniesz i skomentujesz :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twój blog Jestem na twoim blogu pierwszy raz ale bardzo mi sie on podoba i będę wpadać

    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zazdroszczę nauczycielki z biolii, moja to.... (szkoda słow)
    Nie biorę udziału w konkursie ale życzę wszystkim powodzenia :)

    Mam do Cb prośbę poklikałabyś mi w linki w poście. To dla mnie bardzo ważne, a Tb zajmie kilka sekund :***
    http://carolin-blog.blogspot.com/2014/03/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń

Nawet najmniejszy komentarz sprawi, że się uśmiechnę♥
PS: Krytyka czasami też jest potrzebna.