3.18.2014

Elements and plan of DIY

Siemaneczko!

No więc teraz siedzę cała smutna, rozżalona i jednocześnie zaciekawiona. Smutna- jutro mamy kartkówkę z pierwiastków. Rozżalona- bo poprzedni post który pisałam mi się wykasował [laptop się niespodziewanie wyłączył]. Zaciekawiona- bo nie wiem co dziś będzie w moim jednym z ulubionych seriali. 
Ale może zacznę od tytułu. Otóż, siedząc i jedząc mój dzisiejszy obiad wpadłam na pomysł założenia zakładki Cook and DIY. Czyli wiecie, będą tam sprawdzone przeze mnie przepisy i może jakieś własne oraz jak zrobić coś z niczego. Myślę, że to fajny pomysł. Teraz troche o dzisiejszym dniu. Do szkoły się omal nie spóźniłam  a nie ma to jak spóźnić się do szkoły po długiej przerwie. Później było małe odpytywanie na matmie no a na historii mieliśmy do zrobienia projekt [grupowo] o powstaniu listopadowym. Coś się jeszcze wydarzyło...? A tak! Oddałam dziś podanie do gimnazjum na profil historyczno-turystyczny. Większość mojej klasy idzie na ten profil. No jeszcze niektórzy idą na ogólniaka czy humana. Zastanawiałam się nad humanem, ale tam był tylko język francuski do wyboru. Głupio co? Oprócz tego nie mogłam jechac na basen a miałam zdawac na kartę pływacką :'(
 Wszytko z powodu kontuzji kolana. Na jutro mam umówiony dodatkowy angielski i nic poza tym wiec może napisze znowu jakis post tematyczny... Macie jakieś propozycje/wymagania? Śmiało, piszcie. No to ja już lecę, bo te pierwiastki same mi do głowy nie wpadną a wiecie, nie są aż takie 'proste'. Acha, czy mogłabym Was prosić do przyłączania się do mojej blogosfery [czyli witryny]? Baardzo mi na tym zależy. I taką ostatnią krótką informacją jest że mam problem z dołączaniem się do poszczególnych witryn, może wiecie dlaczego? Mmm. Rozpisałam się. Pa pa ♥

6 komentarzy:

  1. Świetna notka :)
    Zrób tą zakładkę! Uwielbiam DIY! :)

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będę korzystać z postów DIY :) Też mnie niedługo czeka pytanie z pierwiastków :(
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba,zaobserwuj i skomentuj a ja na 100 % się odwdziięczam ;)
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już miałam pierwiastki to nic trudnego tylko trzeba to zrozumieć trzymam kciuki za twój sprawdzian aby dobrze Ci poszło
    ZAPRASZAM
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJEMY ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby dobrze Ci poszło :)
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;)) świetny post ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nawet najmniejszy komentarz sprawi, że się uśmiechnę♥
PS: Krytyka czasami też jest potrzebna.