3.23.2014

Sister, madder, congratulations, test and film work


Sister

Siostra jak siostra. Moja akurat ma... 5 lat. Czy się cieszę? W sumie tak/nie. Mogłaby mieć z 10 lat to chociaż byśmy sie mogły dogadać, wiecie... Ale pięciolatki nie są w sumie złe. Gabi kocha ruch a przy niej mogę się znów poczuc jak dziecko. Uwielbiam kiedy po trudnym dniu w szkole ona podchodzi do mnie i mówi cichutkim głosem; Jak było w szkole Zosiu? Ja byłam radosna. Chodź pobawimy się lalkami! 
To takie urocze. Czasami, jak to dzieci, daje się we znaki, a raz nawet rozpłakała się gdy zalozylam taką jedną bluzkę, ponieważ chciała taką samą. 

Madder

Jak wiecie, minąl już dzień astronomicznej wiosny. Szczerze? Dzień, niby jak co dzień ale jednak niesamowity. Otóż w szkole każdy miał na sobie coś zielonego, ponadto poszliśmy na meega długi dwugodzinny przemarsz. Na koniec, kiedy wróciliśmy do szkoły, byliśmy prawie pewni że za chwilę bedziemy palić marzannę a tu nic ponieważ marzanna... była z chleba! ! !
Wszyscy na koniec dostaliśmy wielką pajdę* chleba i parówkę. Ta cała parówka nie była mistrzostwem świata, ale musze przyznać że chlebek przebił wszytko.No a ponieważ zostały nam jeszcze 4 lekcje panie się nad nami zlitowały i zrobiły luźne lekcje. Na polskim czytaliśmy na przyrodzie robiliśmy eksperymenty :)

Congratulations

Może nie dla mnie... Choć moim zdaniem nieźle sobie poradziłam śpiewając jedną z piosenek Arianny Ariany Grande. Zapewne słyszeliście o tej artystce i ciekawostką jest to że jest to moja ulubiona gwiazda. Uwielbiam film z jej udziałem "Szwindel" - tytuł moze nie zachęca ale polecam szczerze. Początek tego filmu był mało przekonujący ale później... Cudo! Gratulacje też dla mojej koleżanki z klasy- Roski- za to że ona równiez prowadzi bloga <pisze na nim wlasne opowiadania>..Może to czyta? ♥

Test

No tak. To będzie zdecydowanie krótka informacja. Otóż 1 kwietnia mam spr szóstoklasisty, więc mam nadzieję że bedziecie mi kibicować wiernie i ponadto opowiecie mi jak to bylo jak wy pisaliście :**

Film Work

Praca filmowa to nie lada wyzwanie zwłaszcza jeśli sam/sama jestes reżyserem.
Razem z przyjaciółką i w specjalnie dobranym tcheamie tworzymy serial/film- ogólny opis zablokowany. Będziemy też tworzyć teledyski do pewnych piosenek a później będziemy wstawiac na youtuba. Pooolecam ♥

To na tyle. Będę wdzięczna za obserwacje. Kolejny post niebawem

3 komentarze:

  1. świetny post, przyjemnie się czyta :)

    wpadnij i zostaw komentarz:
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę cudownie piszesz! Nie przestawaj tego robić.
    Trzymaj się cieplutko! :)
    http://jaczaandjacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie tu u ciebie :) Zapraszam do mnie http://truskaweczkabloguje.blogspot.com :* Komentarze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń

Nawet najmniejszy komentarz sprawi, że się uśmiechnę♥
PS: Krytyka czasami też jest potrzebna.