3.17.2014

Which laptop to buy

No tak. Masz kieszonkowe. Powiedzmy: spore. Kiedyś dostałaś też jakieś pieniądze na urodzinach itp. Masz coś jeszcze na swoim koncie które założyli Ci rodzice. Może i byłoby cię stać na nowego laptopa zamiast starego komputera PC. Ale jak już przychodzi co do czego, to nie wiesz który model najlepszy, który najładniejszy a który najbardziej przydatny. Więc w dzisiejszym poście napiszę, co ja o tym wszystkim sądzę. Może i komuś moje rady/ uwagi się przydadzą? Zapraszam do czytania.

Laptop Sony Vaio- Zacznę od tego że mam własnie ten model. Ja akurat mam biały, i muszę przyznać, że po około roku użytkowania widać na nim drobne zarysowania co poniekąd jest moją winą. Jak tylko go dostałam <na gwiazdkę> zachowywałam się 'nonszalancko' i niezbyt o niego dbałam czyli kładłam gdzie popadnie, kładłam na nim szklanki, miski z chrupkami itd. Później po roku zauważyłam jak ładne są 'zadbane' notebooki. Więc ja tez zaczęłam dbać ♥ Ale ogólna ocena;
1. Wygląd- 9/10
2. Wydajność- 7/10
3. Czy trudny w czyszczeniu? - ZDECYDOWANIE NIE.
4. Czy gdybym mogła wybrać inny model zrobiłabym to? - zastanawiałam się nad tym pytaniem ale sądzę że nie. Chyba, że miałby to być model Apple.

Asus- Moi rodzice mają ten model. Jest bardziej wydajny od mojego czyli jego bateria pracuje dłużej. Jeśli chodzi o kolor- równiez biały. Zastanawiałam się kiedyś i oglądałam go dość szczegołowo, ale on po prawie roku nie ma ani jednej rysy <no może przesadzam- ma, jedną>.
1. Wygląd- 8/10
2. Wydajność- 9.5/10
3.Czy trudny w czyszczeniu? - ZDECYDOWANIE NIE.
4. Czy gdybym mogła wybrać inny model zrobiłabym to?- Nie wiem bo ja prawie tego komputera nie używam ponieważ jak już pisałam jest rodziców.


Samsung Ativ Book 9 - W zasadzie to nigdy go na oczy nie widziałam ale sporo słyszałam. Podobno jest bardzo wygodny i wytrzymały. Teraz więc na podstawie obrazka i informacji oceniam.
1. Wygląd- 8/10
2. Wydajność- 8.5/10
3. Nie wiem.
4. Jedyne co mi przychodzi na myśl to; nie wiem :)

Apple MacBook Air 13.3 - Z nim też nie miałam przyjemnosci się 'poznać'. Wiem jednak < w praktyce również> że laptopy/ komputery firmy Apple są niezawodne. Ich wygląd, obsługa - wszytko bym oceniła chyba na 10 punktów :) Jest ultra lekki i < z tego co słyszała> baaaardzo wytrzymały ♥ Teraz opiszę w WIELKIM SKRÓCIE.
1. 10/10
2. 9.9/10
3. Raczej nie.
4. Hmmm. Również raczej nie.

                                                                                       ***

I co, spodobało się? Mam wielką nadzieję ♥ Ale prosze Was bardzo, jeśli już tu jesteście zapiszcie się do blogosfery. Chcę żebyście czytali mojego bloga bo jest fajny, a nie dlatego że was nakłaniam.
No i zapomniałabym:  najprawdopodobniej wszystkie podane laptopy (mój i rodziców  to notebook ale on też) mają nowoczesny system Windows 8 oczywiscie nie licząć  tego Apple ♥ ♥ ♥ Pamiętajcie; blogosfera! Pa pa .



4 komentarze:

  1. Bardzo fajny post ! :) Miło tutaj,będę wpadać częściej ! :))
    Pozdrawiam Serdecznie !

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny design bloga :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jestes bardzo ciekawą osoba :)
    zapraszam do mnie :* obserwujemy??
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście posiadam Asusa i jestem z niego w pełni zadowolona, wszystkie moje oczekiwania spełnił :) Przydatny post, zwłaszcza dla osób które wciąż wahają się nad wyborem sprzętu dla siebie.
    Obserwuję i liczę na to samo :3

    http://aworld-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nawet najmniejszy komentarz sprawi, że się uśmiechnę♥
PS: Krytyka czasami też jest potrzebna.